ATRAKCYJNE WARUNKI STAŁEJ UMOWY SERWISOWEJ
Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych zadowolonych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji całego parku urządzeń, którymi dysponuje Klient. Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji. Jej zapisy są każdorazowo, indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Klienta. Taka forma współpracy przeznaczona jest przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu detekcji i innych urządzeń w tym przenośnych jest krytyczna dla bezpieczeństwa ciągłości pracy (produkcji).
Zapytaj o umowę serwisową
Co zyskujesz?
✔ regularnie prowadzona konserwacja
✔ pierwszeństwo przy realizacji usługi
✔ szkolenie i wsparcie w obsłudze systemu (urządzeń)
✔ zminimalizowany czas reakcji (naprawa w sytuacjach awaryjnych)
✔ możliwość wydłużenia okresu gwarancji
✔ dostęp do serwisanta
✔ przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie
✔ udostępnienie sprzętu zastępczego na czas naprawy sprzętu uszkodzonego lub serwisowanego, jeżeli jest taka konieczność
✔ możliwość zdalnej pomocy w nagłych wypadkach